4 Μαρ 2012

Movie Spotlight


Cinema, σκηνοθέτες, ηθοποιοί, camera, CUT!, το λιοντάρι του MGM, το κάστρο της Disney, οι προβολείς του 20th Century Fox, το άλογο της Tristar, ο φάρος της Touchstone, το μικρό λαμπατεράκι της Pixar, η γη της Universal, Warner Brothers, το focus στην Focus, M για Miramax, φεγγάρι για Dreamworks.

Δεν υπάρχει μέρα που να μην σκέφτομαι ταινίες. Που να μην παίζουν όλα τα παραπάνω σαν trailer στο μυαλό μου.
Τις αγαπάω τις ταινίες, αγαπάω το cinema. Ποιός δεν το αγαπάει θα μου πεις.
Από project σε project πάω και δεν χορταίνω.
Σκοπός αυτού είναι να δω ταινίες, όχι με βάση τους ηθοποιούς αλλά με βάση τους σκηνοθέτες.
Έχω φτιάξει μία λίστα με 115 σκηνοθέτες που θέλω να "διαβάσω" και κάθε φορά που θα ολοκληρώνω έναν, θα έρχομαι εδώ και θα τον παρουσιάζω.
Όχι με κριτικές, δεν μου αρέσουν οι κριτικοί, έχουν ξεχάσει γιατί ξεκίνησαν αυτήν τους τη δουλειά.
Από Truffaut μέχρι Cameron, ως Welles και Fincher και Felini, από Bunuel και Γαβρά εώς Ford, Kieslowski και Tarantino. Από Melies μέχρι Scorcese και πάλι πίσω σε Βergman και Godard.
Η σειρά θα είναι αλφαβητική, γιατί δεν θέλω να αδικώ και κυρίως γιατί μου είναι και πιο εύκολο μέσα σε αυτό το χάος.

Άντε λοιπόν, καλή μου αρχή και καλές μου προβολές.

...Action!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου